Min Kangoo tappar ork efter ca 10 min körning. Det är som den inte går på alla cylindrar. På tomgång skramlar motorn som den skulle hoppar ur bilen. varvar jag upp den i friläge låter den normalt.
Har bytt stift och kablar men inget hjälpte.
Det har fyra cylindrar bensinare årsmodell -98 75 hästkrafter.
Vet någon?
Har bytt stift och kablar men inget hjälpte.
Det har fyra cylindrar bensinare årsmodell -98 75 hästkrafter.
Vet någon?