Ja det var verkligen dåligt, även för att vara en Renault,, men visst det kan bero på att femmans synkringar inte är riktigt som dom ska, men att det är först efter en stund femman hoppar ur är lite knepigare, vem utförde denna analysen?
Hej min växellåda är 6-växlad,när jag lägger in 5 så hoppar den ut efter en liten stund.
Ibland hoppar den ut med en gång jag ger gaspådrag.
Bilen har varit på analys de säger att de måste byta lådan?
bilen är 3 år gammal och har gått 4700 mil.
Stämmer detta,det blir rätt dyrt!
Någon som har några ideer,kan det vara ett lager,synkring eller liknande
mvh Per
Ibland hoppar den ut med en gång jag ger gaspådrag.
Bilen har varit på analys de säger att de måste byta lådan?
bilen är 3 år gammal och har gått 4700 mil.
Stämmer detta,det blir rätt dyrt!
Någon som har några ideer,kan det vara ett lager,synkring eller liknande
mvh Per