Skulle föreslå att du kollar upp vattentemp givaren som sitter på motorblocket det är den som databoxen avläser inte den temp givare som går till cupemätaren.:upp
Någon som kan ha en aning varför min bil är svårstartad på sommaren..
Sartar direkt på vintern men har redan börjat krångla när det krypit upp till 10 grader ute..Tycker att franska bilar borde fixa plusgrader..skumt...
Det är en renault scenic -02 automat
Sartar direkt på vintern men har redan börjat krångla när det krypit upp till 10 grader ute..Tycker att franska bilar borde fixa plusgrader..skumt...
Det är en renault scenic -02 automat