Har för mig läste om detta nyligen i ett reportage i Vi Bilägare och att denna ska kunna kopplas ur av en volvoverkstad. Där det nämt kring 1500:- för att koppla ur denna airbag, men rådgör exaktare med en verkstad om detta och återkom gärna hur det verkligen var/är möjligt.
Nån som har koll om man kan koppla ur passagerar airbagen på Renault senic 02?
ska ha bilstol där och vad det isåfall kostar?
ska ha bilstol där och vad det isåfall kostar?