JjohanTrådstart2002-12-27Ford scorpio köpes som reservdels bil , bara de är en GL eller GHIA är allt av intresse. hör av er till :
johankarlsson35@hotmail.comhar fått tag på ett fint reservdels objekt för en ringa kostnad ,så jag är inte intresserad av någon mer såvida inte den finns i sandvikens komun och är gratis :h .
johan
CChrister Gustafson2003-01-07 · #
johan wrote:
har fått tag på ett fint reservdels objekt för en ringa kostnad ,så jag är inte intresserad av någon mer såvida inte den finns i sandvikens komun och är gratis :h .
johan
Hej igen!
Det är lättare att hitta skrotade (reservdelsbil) scorpioer än Merca tycks det.
Varför? (ingen skrotar Merca eller ställer av Merca)
Christer