Säljer min Scorpio som reservdelsbil. Den är avställd nyligen och hämtas i Borås.
En del rost i dörrar och skärmar. Maskinellt har den funkat bra men nu på slutet var det något problem med tomgången som inte är fixat.
Tanken är så gott som i nyskick.
En del rost i dörrar och skärmar. Maskinellt har den funkat bra men nu på slutet var det något problem med tomgången som inte är fixat.
Tanken är så gott som i nyskick.