Motorforum.nu

ForumKöp och sälj

Reservdelsbil - Scorpio 2.0 Gl -90

Startad av Bendro · 2004-06-17 · 0 svar

BendroTrådstart
Säljer min Scorpio som reservdelsbil. Den är avställd nyligen och hämtas i Borås.
En del rost i dörrar och skärmar. Maskinellt har den funkat bra men nu på slutet var det något problem med tomgången som inte är fixat.
Tanken är så gott som i nyskick.

Fler trådar i Köp och sälj