Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Rost...

Startad av Viggo · · 0 svar

ViggoTrådstart
Är det någon som kan hjälpa mig med hur man bäst lagar lacksläpp pga galvaniska spänningar?Problemet har uppstått på min 900 -94 i dörrarnas nederkant.Med tiden kommer rosten,himla tråkigt...

Fler trådar i Hjälpforumet Bil