Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Rostfri Ford Escort 81:a

Startad av OpelMicke · 2003-10-11 · 9 svar

OpelMickeTrådstart
jag undrar hur mycket en Rostfri Ford Escort tre drs 81:a är värd :upp
det är så att en kvinna ska snart sälja sin rostfria Ford Escort 81:a och jag är ev spekulant på den bilen men hur mycket kan hon sälja för tror ni??
bilen är helt rostfri :h
beolover
är det en LX så tycker jag du ska stå över den affären , dom är nämligen ihopskruvad i Brasilien :( . men 3 000 - 5000 kan den väl vara värd om den är helt rostfri och hel och en Tysk variant.
OpelMicke
okej men det är ingen LX
men runt 3000- 5000 kr då :upp
CarMan
LX fans inte 81 + att en LX kan omöjligt vara rostfri ;)
CarMan
Är den besiktad utan anmärkning så är den väll värd 5000:-
Hon får nog tyver inte mer för den bara för att den är välskött, men hon får den såld fortare.
OpelMicke
det va en anmärknig om co-halten
kanske hon får men hon hade ingen brådska med att sälja den :)
OpelMicke
jag tror jag skippar köpet med Escorten jag vill ha en 4 dörras bil
så jag kanske köper en Opel Commodore års 1982 med sexa ;)
lite jobb på men då har man nåt att göra i vinter iallafall §e
Anders
OpelMicke wrote:
jag tror jag skippar köpet med Escorten jag vill ha en 4 dörras bil
så jag kanske köper en Opel Commodore års 1982 med sexa ;)
lite jobb på men då har man nåt att göra i vinter iallafall §e

Jag förstår inte ens att öht har övervägt något annat. Commodore är kung!
CarMan
OpelMicke wrote:
jag tror jag skippar köpet med Escorten jag vill ha en 4 dörras bil
så jag kanske köper en Opel Commodore års 1982 med sexa ;)
lite jobb på men då har man nåt att göra i vinter iallafall §e


Du kan annars få min brorsas 240 rätt biligt
OpelMicke
nja ingen 240 jag har sett hur dom ser ut fina utanpå men rostiga i trösklar m,m.

Zazozora:
visst är Opel Commodore av 79-82 års modeller kung av dom andra bilarna av den årsmodellen Commodore har mer lyx än dom andra bilarna som såldes nya då.
Commodore liknar Rekord E1 men dom är ju lyxigare och snyggare än dom andra Opel som såldes 79-82. :h

Fler trådar i Hjälpforumet Bil