Motorforum.nu

ForumKöp och sälj

rostig Volvo pv

Startad av Robban · 2002-11-28 · 0 svar

RobbanTrådstart
Nån som vill sladda med pv i vinter?.Köp min 61:a med B20.Bes till dec 03.jävligt sliten(men upplagad under). Körde ett varv för ett par dar sedan, den laddar inte,men har en generator som funkar som "bara" är att sätta i.
pris:ca 4000:-
Robban
Norrköping
obbe666@hotmail.com

Fler trådar i Köp och sälj