Hej!
Jag har ett problem med min volvo240-87 med en b23 insprut motor i.
Ibland så rusar den motorn automatiskt, men sen går den tillbaka och brummar lungt å fint igen ett tag sen rusar den iväg igen. känns som om att det inte är så bra för motorn, nån som vet vad det kan vara för fel?? Tack på förhand
Jag har ett problem med min volvo240-87 med en b23 insprut motor i.
Ibland så rusar den motorn automatiskt, men sen går den tillbaka och brummar lungt å fint igen ett tag sen rusar den iväg igen. känns som om att det inte är så bra för motorn, nån som vet vad det kan vara för fel?? Tack på förhand