Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Ryckig audi 90 coupe 2.3E

Startad av Marko79 · 2008-04-25 · 0 svar

Marko79Trådstart
hejsan!
det verkar som jag blivit olycksförföljd av min bil! jag tappade nästan bromsen häromdagen. det som hände var att jag skulle bromsa så kändes pedalen stenhård och hur hårt jag än försökte bromsa så fortsatte bilen utan tvärnit, när jag kom hem så märkte jag att bilen gick illa på tomgången när jag höll in fotbromsen? den började att (bluddra). sen hörde jag att det pyser vid pedalen oxå? jag har bytt klossar fram men dom funkade tills häromdagen!
tacksam för svar!

Fler trådar i Hjälpforumet Bil