Har ett ganska skumt fel på min bil som har kommit och gått sen i julas.
bilen är en automat vilket gör de svårt att köra med 0 alt. 3000varv i tomgång :)
Bilen kan starta och gå hur fin som helst sen när man kört den typ 10 min går bilen inte ner i tomgång utan går ryckigt upp och ner sen ibland kan den rusa upp så ja måste stänga av motorn.
Ska ut nu och reka lite, men vet inte riktigt var ja ska börja leta, jag har ett uttag för ett kcr chip som jag inte använt på länge och ja inbillade mig att nyss när jag hade detta fel idag och skulle gömma den sladden gick bilen upp från 1000-3000 i varv vet inte om de hade med detta att göra.
Men som sagt som de har varit igår och idag har den startat ok kall men blivit sämre efter en tidskörning,,,,men de vill ja inte begränsa mig vid för att ja har för mig att bilen i julas dog typ 3ggr när jag försökte starta den kall.
alla förslag är hjärtligt välkomna jag är inte helt rookie på motorer men just detta fel har ja inte råkat på förut.
Mvh/Andreas
bilen är en automat vilket gör de svårt att köra med 0 alt. 3000varv i tomgång :)
Bilen kan starta och gå hur fin som helst sen när man kört den typ 10 min går bilen inte ner i tomgång utan går ryckigt upp och ner sen ibland kan den rusa upp så ja måste stänga av motorn.
Ska ut nu och reka lite, men vet inte riktigt var ja ska börja leta, jag har ett uttag för ett kcr chip som jag inte använt på länge och ja inbillade mig att nyss när jag hade detta fel idag och skulle gömma den sladden gick bilen upp från 1000-3000 i varv vet inte om de hade med detta att göra.
Men som sagt som de har varit igår och idag har den startat ok kall men blivit sämre efter en tidskörning,,,,men de vill ja inte begränsa mig vid för att ja har för mig att bilen i julas dog typ 3ggr när jag försökte starta den kall.
alla förslag är hjärtligt välkomna jag är inte helt rookie på motorer men just detta fel har ja inte råkat på förut.
Mvh/Andreas