Har en Renault Megane 97 som rycker när motorn går ner i varv.
Den rycker dock oxå ibland vid acceleration.
Går något bättre när motorn är varm.
Någon som har upplevt samma problem och har någon lösning?
Helmia i Karlskoga hade ingen trots datauppkoppling.
Den rycker dock oxå ibland vid acceleration.
Går något bättre när motorn är varm.
Någon som har upplevt samma problem och har någon lösning?
Helmia i Karlskoga hade ingen trots datauppkoppling.