Motorforum.nu

ForumKöp och sälj

S: Defekt Volvo 745

Startad av svea850517 · 2010-01-06 · 3 svar

svea850517Trådstart
Är det nån som är sugen på att köpa min 745:a?

Den är något deffekt...
Kalle Kypara
vad är det för fel på den `?
Ludde_57
Se tidigare tråd, men inläggen är ganska gamla nu...

https://motorforum.nu/showthread.php?t=12751
fernballan
Vart finns denna bil då? och hur mycket ska du ha ?

Fler trådar i Köp och sälj