CChrilleTrådstart2007-02-12Nu så, nu ska den bort!
Det är en Svart, 4dr, Saab 900i 2.1 16v -92 med grå inredning.
Den har gått ~25770 mil. 5vxl manuell. Bilen är rökfri & djurfri.
Den är mycket påkostad, för 2.5 år sen gjordes topplockspackningsbyte, bromsskivor + belägg runt om, stötdämpare och fjädrar bak (troligen fram också, men jag glömde kolla så det kan jag inte garantera) främre avgasröret. Därefter är avgassystemet efter kat bytt, och nu har jag bytt, lambdasond, olja, oljefilter, tändstift.
Bilen är ombesiktad idag 12/2, lambdasonden bla hade gett upp vid första besiktningen så nu är den besiktad helt utan anmärkning (inte ens en bra att veta anm)
Helårsskatten betalas av mig denna månad (1635:-)
Takräcken medföljer.
Ny Mp3 spelare med fjärrkontroll
Pris 9500:- (diskuterbart)
Bild kommer i morgon! (glömde kameran hemma) =)
Bilen finns i centrala västerås
Här kommer bilden!
[url=ftp://gasa:gasa@gasa.no-ip.com/Chrille/PJF839liten.jpg] BILD [/url]