Ja. :)
Min pålitliga s40 97 har gått som en klocka.
I lördags tankade jag den full.
I söndags morse ville den inte starta.
Elen fungerar, men det verkar som att det inte kommer bränsle.
Jag frågade en kompis, han ringde en mekaniker som sa att man ska slå på bilens bensintank, samtidigt som jag vrider om startnyckeln.
Då ska bränslepumpen komma igång igen.
Enligt mekanikern är detta ett vanligt fel på s40.
Kan det verkligen stämma?
mvh
VJ
I lördags tankade jag den full.
I söndags morse ville den inte starta.
Elen fungerar, men det verkar som att det inte kommer bränsle.
Jag frågade en kompis, han ringde en mekaniker som sa att man ska slå på bilens bensintank, samtidigt som jag vrider om startnyckeln.
Då ska bränslepumpen komma igång igen.
Enligt mekanikern är detta ett vanligt fel på s40.
Kan det verkligen stämma?
mvh
VJ