Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

S70 Bränsle fel??

Startad av zurren · 2010-04-03 · 2 svar

zurrenTrådstart
Varningslampan för att det är något fel på bränsle elektroniken lyser, bilen går att köra som vanligt men när man startar bilen tänder den direkt, och är väldigt seg precis som den vill dö igen gasa några gånger så kommer den, vad kan det vara
Ryderman
kolla bränslefilter
slirfeldt
Jo låter som det mycket väl skulle kunna vara ett igensatt bränslefilter och en rätt billig början på dess felsökning och som med skall bytas inom vissa intervaller, sedan drar det ihop sig till felkods avläsning.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil