Motorforum.nu

ForumKöp och sälj

Saab -89

Startad av peppe · 2002-11-29 · 0 svar

peppeTrådstart
Har en saab -89 24300mil till salu det är farthållare c-lås servo elhissar ja det är säkert mer grejor men kommer inte på mer jo det är eliktronisk fläkt så man ställer graderna på hade tänkt mig en 15800:- för den har lite små skavanker men inget dyrt att fixa det är en list på ena dörren och så är det dekalplasten på kofforten sista bes. fick den en anm. och det var på handbromsen sOv-däck ring för mer info på nr 0739-681445/Peter

Fler trådar i Köp och sälj