bensinpumpen....
Halloj!
Har en -01:a som gått rätt långt, 21000 drygt. Som vägrar starta.
Gick som en klocka fram tills i förrgår, hade kört hem på lunchen, men när jag skulle iväg sen efter käket så vägrade den starta.
Motorn maler runt precis lika piggt som förut, men den tänder inte.
Provade igårkvälls, när den stått ett dygn, då tände den och gick i typ 10 sekunder, sen dog den.
Enligt motorchecken är allt okej, men den startar inte.
Någon som har nåt hett tips?
Har en -01:a som gått rätt långt, 21000 drygt. Som vägrar starta.
Gick som en klocka fram tills i förrgår, hade kört hem på lunchen, men när jag skulle iväg sen efter käket så vägrade den starta.
Motorn maler runt precis lika piggt som förut, men den tänder inte.
Provade igårkvälls, när den stått ett dygn, då tände den och gick i typ 10 sekunder, sen dog den.
Enligt motorchecken är allt okej, men den startar inte.
Någon som har nåt hett tips?