MmharkonenTrådstart2011-08-18kan det vara att någon givare har gett upp eller vet någon om det.
Mvh Mmharkonen
Troligen fel på en abs givare, mät upp givarna manuellt eller läs av felkoder på verkstad.
För hjälp ang, mätning sök i forumet då frågan ställts många gånger.
AaDooppyAppok652011-10-17 · #Det verkar som abs hydraulaggregatet har gett upp.
Det finns en givare på den som brukar gå sönder sa
dom på saab.