Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

saab 9-5. Vad är felet när abs,brake,varningslampan och tcs lampan lyser.

Startad av mharkonen · 2011-08-18 · 4 svar

mharkonenTrådstart
kan det vara att någon givare har gett upp eller vet någon om det.

Mvh Mmharkonen
lenaola
årsmodell ? motor?
Ludde_57
Troligen fel på en abs givare, mät upp givarna manuellt eller läs av felkoder på verkstad.

För hjälp ang, mätning sök i forumet då frågan ställts många gånger.
aDooppyAppok65
Det är en aero -00
aDooppyAppok65
Det verkar som abs hydraulaggregatet har gett upp.
Det finns en givare på den som brukar gå sönder sa
dom på saab.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil