Med all sannolikhet är det glapp i kontakten där du ställer ljusstyrkan i instrumenten, eftersom det gäller hela belysningen.
Hejsan!
Har en Saab 900 -95. När man sitter och kör den så slocknar instrumenbelysningen plötsligt, för att sedan komma tillbaka igen när man minst anar det. Vad kan det vara för fel? Är inte så kul att vara ute och köra i mörkret när det blir svart så man inte ser hur fort man kör.:confused:
Har en Saab 900 -95. När man sitter och kör den så slocknar instrumenbelysningen plötsligt, för att sedan komma tillbaka igen när man minst anar det. Vad kan det vara för fel? Är inte så kul att vara ute och köra i mörkret när det blir svart så man inte ser hur fort man kör.:confused: