Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

saab 900

Startad av camsj · 2006-08-05 · 1 svar

camsjTrådstart
remmen som sitter på spännhjulet hur ska den träs någon som har en skiss på detta mvh camilla
Jason
Vilken årsmodell och motor?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil