Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Saab 9000 -96

Startad av Orjan.hansson · 2010-01-11 · 1 svar

Orjan.hanssonTrådstart
Omkoppling mellan hel och halvljus fungerar inte tillfredsställande. Det låser sig i helljus läge ibland eller i halvljus läge. Har bytt huvudljus relä+lampkontrollrelä+omkopplarspak hel/halvljus+brytare för parkering och halvljus. Vad kan det vara för fel?
berit
Kontrollera kontaktstyckena i relälådan, brukar bränna...

Hur var stiften på de relän du bytt??

Fler trådar i Hjälpforumet Bil