OOrjan.hanssonTrådstart2010-01-11Omkoppling mellan hel och halvljus fungerar inte tillfredsställande. Det låser sig i helljus läge ibland eller i halvljus läge. Har bytt huvudljus relä+lampkontrollrelä+omkopplarspak hel/halvljus+brytare för parkering och halvljus. Vad kan det vara för fel?
Kontrollera kontaktstyckena i relälådan, brukar bränna...
Hur var stiften på de relän du bytt??