Vad har du för motor i bilen? 2l eller 2,3l ? Inte säkert att det är tändningen det är fel på, kan även vara insprutningen (bränslepump, styrbox mm) Kollat säkringarna?
Har ett startproblem på min saab. Var ute o körde med den för att handla lite, så när jag skulle åka därifrån startade den inte. Startmotorn går runt men den kickar inte igång?!
Ska jag byta fördelarlocket o rotor eller??
Tacksam för all hjälp
Ska jag byta fördelarlocket o rotor eller??
Tacksam för all hjälp