Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

saab 9000 elfel?

Startad av bringen_ · 2007-07-11 · 2 svar

bringen_Trådstart
jag har en saab 9000 års 91 som troligen är nåt el fel på .
högerbaklampa la bara av och det är inte själva lampan som är paj
parkeringslyserna sätts på när jag lägger i backen.
dimljusen funkar inte fast dom har alltid gjort det för.
och inne i bilen där man ändrar från parkerings ljus till halvljus om man vrider den längst till vänter så funkar inte dom lamporna vet ej vad dom heter..

allt det här hände samtidigt .

vet nån vad det kan va för fel..

snälla hjälp....


mvh danne
aeqvist
Prova med en annan ljusomkopplare,vanligt fel på saab att dom ger upp.
mariusess
okey men vad är det då kan inte så jätte mycke men vill lära mej..

Fler trådar i Hjälpforumet Bil