SsankeTrådstart2006-12-29Säljer min pärla till vrakpris.
Bilen e påkostad massor med pengar kvitto finns ca 20 tusen , ja plus mina17" fälgar m däck 9000kr. säljes eller bytes mot cadillac 90 talare.. varför då byte? kort o gott ja vill ha en cadillac bara. hör av er för bilder o mer info om min saab 9000 griffin som slumpas bort .bilens samtliga finneser(fullutrustad) fungerar klockrent,självklart gäller de ju bilen i sig oxå... 0,8 landsväg.
jag kör i nu läget med denna bil 140mil i VECKAN.all lyx som fanns till saab -92 finns i denna griffin, nyskick inne i bilen .och de yttre finns ett o annat märke , men inget som stör funktionen eller dess utseende markant , om ja säger så.
bild finns, o seriösa ringer innan bild kommer.
mvh Janne tfn 0738-308566
ps jag har hela våren o halva sommaren på mig o sälja eller byta,, rätt köpare kan få bilen för strax över 30 tusen.38000kr vid byte
ny bes för 2v sedan (blankt)
motorolja filter samt olja i lådan inkl filter nytt.m.m
OBS OBS !!!!!!! SÅLD
tips gå in och kolla på
www.blocket.se kolla på griffin och kanske talladega i hela sverige - jämför priser och skick så du får en prisbild....
sen sätt in en annons där . skriv allt om din bil......
så skall det nog gå bra
LYCKA TILL !!!jo jag tackar för ditt svar, ja vet ju vad den e värd men låter gärna ngn fantast ta över då ja tycker lite synd om bilen som i dagsläget rullar 140 mil i veckan..... kolla gärna in de "skrotet" som säljs på blocket o så.... denna bil e i praktiken nyskick å ev samlarvärde MED REPOR O ALLT........ lite grand därav pris....men som sagt rätt pris till rätt köpare.... ja ljög lite om ca20000KR som ja kostat på bilen ,men i själva verket nu när ja räknade så med nya 17" o total pris på rep osv.... ligger ja en bra bit över 50000 sek...... o jag kan hålla med om att de e ju kriminellt o lägga så mkt på en gamal bil som denna,,,, MEN DEN E JU SÅ GO..... :) o fin..... ha de bäst alla där ute//// janne