Motorforum.nu

ForumKöp och sälj

Saab 9000 hel eller i delar köpes

Startad av Fnudi · · 2 svar

FnudiTrådstart
Hej Jag köper allt som har med Saab att göra hel eller i delar jag hämtar i västsverige

Mvh Daniel
Bozzle
DU är välkommen till Falubildemontering AB
o fynda.
Linda
Jag har en saab 900i -90 som jag säljer för 10 000kr. Sen har jag dessutom en saab 900 2.3 SE -97 som jag säljer för 35 000.

Hör av dig om du är intresserad. Bilarna finns i Göteborg

Hälsn Susanne

hollywood_spirit@yahoo.se

Fler trådar i Köp och sälj