Hej Jag köper allt som har med Saab att göra hel eller i delar jag hämtar i västsverige
Mvh Daniel
DU är välkommen till Falubildemontering AB
o fynda.
Jag har en saab 900i -90 som jag säljer för 10 000kr. Sen har jag dessutom en saab 900 2.3 SE -97 som jag säljer för 35 000.
Hör av dig om du är intresserad. Bilarna finns i Göteborg
Hälsn Susanne
hollywood_spirit@yahoo.se