Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

saab 9000t-97

Startad av anderssson · 2010-05-07 · 1 svar

andersssonTrådstart
Startar ej..Bytt kontaktstycke bakom tändningslås pga tyckte att nyckeln ej "fjädratillbaka" vid startläget.När jag vrider nyckeln till startläge händer inget alla lamporna på display slocknar utan abs som flimrar till och batteri lampan lyser konstant.

Tack på förhand.Någon som känner igen problemet?
henry
startmotor går ej glömde jag säga.Fläckten ändrar varvtal när jag vrider nyckeln.radio,blinkers,hel halv allt sådant funkar.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil