poffar det kan det vara så att den skjuter bakåt. Kan bero på att den får för lite soppa. Du kan tanka det mesta i den bilen, men inte E85.
det började när jag tankade..
Bilen verkade blir sur och var svår startad nu är det när jag kör så tappar den orken och blir "SUR" eller något poffar från motor rummet men vet inte vartifrån....Hörs också ett vinande ljud från motorn. Har bytt fördelarlock samt tändkablar. Vad ska man tanka i en 88?
Bilen verkade blir sur och var svår startad nu är det när jag kör så tappar den orken och blir "SUR" eller något poffar från motor rummet men vet inte vartifrån....Hörs också ett vinande ljud från motorn. Har bytt fördelarlock samt tändkablar. Vad ska man tanka i en 88?