Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

saab 99

Startad av Krister Lindholm · · 1 svar

Krister LindholmTrådstart
Har varit ocj titat på en grön saab 99 och undrar om intäligäntsian på denna sajt har någåt ock säja om detta trollhättebyge?.

Gog fortsätning ock gott nyår
Krister Lindholm
Stänger denna tråd med hänvisning till författarens återigen dåliga omdöme att posta tramsiga inlägg här trots flera tillsägelser!

Fler trådar i Hjälpforumet Bil