Stänger denna tråd med hänvisning till författarens återigen dåliga omdöme att posta tramsiga inlägg här trots flera tillsägelser!
Har varit ocj titat på en grön saab 99 och undrar om intäligäntsian på denna sajt har någåt ock säja om detta trollhättebyge?.
Gog fortsätning ock gott nyår
Gog fortsätning ock gott nyår