PpeppeTrådstart2003-01-26nu är jag till baka med mitt problem att den vandrar så i temp den går upp till normal och sen stiger den mellan kok och normal jag har varit på verksatd med den och kollat så det inte går in avgaser i kärlet och det gjorde det inte alltså inte topplocks packningen och termostaten är ny vad kan jag gör mer för att bli av med mitt lilla problem tacksam för alla tips
kolla så att kylfläkten går , byt ut temgivaren som styr el fläkten .
johan
kylfläkten får jag sätta på manuelt så den går hela tiden
Där har du lösningen på problemet, vattnet som kommer från kylaren är för kallt, därför vandrar temperaturen. Fixa en ny givare till fläkten så har du löst problemet.
tack så mycket för hjälpen jag skall åtgärda detta