Eller varför inte en v40/s40 t4?
Coolare att köra bmw men tror man kan lättare hitta en finare bil om man går på saab eller volvo. Många bmw är import och hårt körda.
Eller har jag fel?
Kom med förslag och ideer.
Coolare att köra bmw men tror man kan lättare hitta en finare bil om man går på saab eller volvo. Många bmw är import och hårt körda.
Eller har jag fel?
Kom med förslag och ideer.