Jj-hoffaTrådstart2008-01-05Hej jag har problem med imma på rutorna. Värmepaketet och fläkt funkar. Jag tror att det är recirkulationen som är felet. Någon som vet hur man fixar det?
Eller om det är spjällmotorn som är trasig. Och var sitter den någonstans?
Tacksamm för svar/Mvh Hoffa.
Läs mitt inlägg för att hitta spjällaxeln, förmodligen samma problem för dig, som tillfällig lösning så kan du försiktigt haka av vajern och öppna spjället manuellt.
https://motorforum.nu/showthread.php?t=6496 Mmikael 205 gti2008-01-06 · #@Tåjååta 27657 wrote:Läs mitt inlägg för att hitta spjällaxeln, förmodligen samma problem för dig, som tillfällig lösning så kan du försiktigt haka av vajern och öppna spjället manuellt.
https://motorforum.nu/showthread.php?t=6496
Tack för info, nu ut och börja skruva:)