Låter tyvärr som motorhaveri,har nog låst sig helt i motorn!
Hej! Nu är det så att jag var ute och gasade lite i ny snön igår och när jag skulle köra ut på motorvägen så började det knaka om hela bilen, Jag stannade den och väntade ett tag sen startade jag upp den igen och då lät det inget om den men efter ett tag så började det låta som fan igen så jag stannade. Skulle Starta upp den igen men då startar den inte. Startmotorn orkar inte. Går inte att putta/bogsera igång den heller. Blir som om den nyper. Tror inte att den har skurit (eller hoppas på det) någon som har en aning om vad det kan vara? Saab 900s 95:a Tacksam för svar