Trodde då man själv har samma modell (K10 fast en -00) så stämde inte mycket bland säkringarna som dessutom är av minimodell,, men det framgår inte av beskrivningen på luckan eller dess instuktionsbok hur var säkringarna skall sitta.
Låter långsökt att kabeln till just vänster bakljus skulle vara bytt, men dessa parkering/bakljus är annars avsäkrade sidovis så då borde ju även vänster parkeringsljus vara svart om nu vänster bakjus var det,,,
Även med "osäkrade" fack kan förekomma även om det skulle finnas stift där på utrustning som inte finns i bilen, sådan har tex jag för elhissar som inte finns i bilen,,,
Låter långsökt att kabeln till just vänster bakljus skulle vara bytt, men dessa parkering/bakljus är annars avsäkrade sidovis så då borde ju även vänster parkeringsljus vara svart om nu vänster bakjus var det,,,
Även med "osäkrade" fack kan förekomma även om det skulle finnas stift där på utrustning som inte finns i bilen, sådan har tex jag för elhissar som inte finns i bilen,,,
