Skroten var ingen dum ide
Har en 745:a 1989 med 32000 mil. Besiktingsproblem:
- en cylinder paj (kolvringar?) så avgasvärdena är åt fanders
- bränslefilter läcker
- ingen handbroms
- glapp i spindelled
Bilen har körförbud och jag vill bara bli av med den (har skaffat en Audi A4 TSQ istället...). Är det ide' att ens försöka sälja Volvon?
Jag tänkte ta av de nya sommardäcken o stereon och kränga separat, sen åka till skroten och få 1500 kr för den.
Vad tycker du? Ge mig ett råd.
/Johan
- en cylinder paj (kolvringar?) så avgasvärdena är åt fanders
- bränslefilter läcker
- ingen handbroms
- glapp i spindelled
Bilen har körförbud och jag vill bara bli av med den (har skaffat en Audi A4 TSQ istället...). Är det ide' att ens försöka sälja Volvon?
Jag tänkte ta av de nya sommardäcken o stereon och kränga separat, sen åka till skroten och få 1500 kr för den.
Vad tycker du? Ge mig ett råd.
/Johan