Motorforum.nu

ForumKöp och sälj

Säljes ford sierra xr4x4 rally

Startad av Markuz · 2005-08-20 · 0 svar

MarkuzTrådstart
Ser ut som en rally bil byggd för gata.Ej skatt eller bes behöver ny topplockspackning fixa lite rost under spaklådorna dom är om byggda så det är rak plåt ingen bockning ca 5 cm kolla upp bromsarna har stått en stund.V6 200hk ej trimmad har mycket trimmdelat till den el hissar el backspegel tacklucka Dragkrok skålade stolar nya däck + fäljar + ett par extra alu fäljar+ däck moddad hjulupphängning grymt fäste på slaskig å haltunderlag stor vinge på henne.Kofångaren är trasig men den kostar 300kr på skroten och behövs inte bytas inför bes.Behöver nån med tummen på rätt ställe kan bli en dräpare eller bus eller is bil du väljer.Har bilder på bilen. Ring om ni är seriösa
Pris 3000kr vid snabb och krångelfri affär den måste bort.
Mvh Markuz

Fler trådar i Köp och sälj