Motorforum.nu

ForumKöp och sälj

Säljes: Insprutningspump V40 TD 97-98

Startad av sm7tog · 2006-03-15 · 0 svar

sm7togTrådstart
Lucas. Passar på 97 och 98. Du måste använda den kodade modulen från den gamla pumpen annars träder stöldskyddet in...

3000 kr.

Finns i Huskvarna.
Jonny 0707 421490

Fler trådar i Köp och sälj