Motorforum.nu

ForumKöp och sälj

Säljes: Renualt Clio 1,8 16V -92 Tävlingsbil.

Startad av JoakimE · · 2 svar

JoakimETrådstart
Hejsan.

Undrar om det är någon som är intresserad att köpa en Renault Clio 1,8 16v-92 (fd. clio-cup bil, har nu gått i fyndbörsen Cup -98,-99,-01).

Bilen gicks igenom vintern 00-01, lackades in och utvändigt, motorn renoverades osv.

Tyvärr blev jag inskjuten i ett räcke på mantorp, så karossen blev bulig.
Efter det så har karossen vart uppe i riktbänk och Stötfångare fram, subframe, bärarmar, p-ändor osv. byttes.

Det som är kvar mekaniskt att byta är bakaxeln.


Medföljer en x-tra dörr(bulig, men går att använda) en växellåda och lite annat smått och gått.

Är lite jobb att fixa till det yttre, men annars är det en bra bil.

Säljes fort pga nya objekt... Priside:25000:-

Bilder finns att se på https://www.r-e-m.nu
Vid frågor kontakta mig via mail eller tel. 0704-975907 (säkrast mellan 16-06 på vardagarna då jag jobbar natt)

/ Richard.



_____________________________________________
***********************************
Richard Eriksson Motorsport
Websida: https://www.r-e-m.nu
E-mail: richard@r-e-m.nu
***********************************

[ Detta Inlägg ändrades av: r-e-m den 2001-11-12 22:39 ]

[ Detta Inlägg ändrades av: r-e-m den 2001-11-12 22:40 ]

[ Detta Inlägg ändrades av: r-e-m den 2001-11-12 22:45 ]
r-e-m
SÅLD.....
Anonymous
Tråd låst mao :-)

Fler trådar i Köp och sälj