Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

scorpio 92

Startad av mixy · 2006-05-22 · 4 svar

mixyTrådstart
har problem med automat lådan i min scorpio 92.växeln tar liksom tag när man lägger i drive,men den vill inte dra.man måste varva ordentligt för att något överhuvudtaget ska hända.likadant på alla växlar.någon som har några tips.det bråskar tyvärr
Ludde_57
Hur är oljenivån i lådan?
Confidence
oljenivån e som den ska.
Confidence
olje nivån e som den ska.
Andreasbilen
byt olja å filter det kan hjälpa

Fler trådar i Hjälpforumet Bil