Hur är oljenivån i lådan?
har problem med automat lådan i min scorpio 92.växeln tar liksom tag när man lägger i drive,men den vill inte dra.man måste varva ordentligt för att något överhuvudtaget ska hända.likadant på alla växlar.någon som har några tips.det bråskar tyvärr