Hej
Bilen har precis justerats med tändstift då den har hackat när jag kört med den och det vart lyckat!
Nu när jag startar den (verkar endast bete sig så när den är kall) så "varvar" den när jag står still. Ibland låter det nästan som om den ska lägga av. Har även tyckt att den börjat hacka till lite på låg växel, men det har bara hänt någon gång och då har bilen varit kall.
Önskar lite tips och ideer:utrop :OO
Bilen har precis justerats med tändstift då den har hackat när jag kört med den och det vart lyckat!
Nu när jag startar den (verkar endast bete sig så när den är kall) så "varvar" den när jag står still. Ibland låter det nästan som om den ska lägga av. Har även tyckt att den börjat hacka till lite på låg växel, men det har bara hänt någon gång och då har bilen varit kall.
Önskar lite tips och ideer:utrop :OO