Kan du upprepa fenomenet genom att vicka och lirka på tändningsnyckeln?
Hej!
Jag har en Seat Toledo -99 där stråkastare, fläkten och bakruteuppvärmningen slutar fungera emallanåt. Detta kan ske antingen vid start eller helt plötsligt under körning. Samtidigt lyser bromslampan och ABS-lampan. PÅ samma sätt kan det helt plötsligt också hoppa igång. Startar jag bilen och det inte fungerar, så kan jag starta bilen igen och då funerar det. Kan det vara något relä som styr detta, eller har ni någon annan idé?
Jag har en Seat Toledo -99 där stråkastare, fläkten och bakruteuppvärmningen slutar fungera emallanåt. Detta kan ske antingen vid start eller helt plötsligt under körning. Samtidigt lyser bromslampan och ABS-lampan. PÅ samma sätt kan det helt plötsligt också hoppa igång. Startar jag bilen och det inte fungerar, så kan jag starta bilen igen och då funerar det. Kan det vara något relä som styr detta, eller har ni någon annan idé?