Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

servicelampa v 70 xc -98

Startad av bgson · 2006-07-30 · 0 svar

bgsonTrådstart
Hej ! En "gammal" duktig bilmek har gjort en ny stor service på min nyköpta bil... Dock, servicelampan lyser... Har kollat på alla chat forum mm Detta med trippmätare/vrid tändningsläge mm funkar inte på min -98 V 70 xc. med ODH11.Finns det verkligen inte ngt på just denna årsmodell som funkar....Måste man in till Volvo alt. kan man ju släcka lampan under konsolen( Men är inte kul att saker ej fungerar) Har ngn ett tips ? Kan man köpa någon data pryl typ för att fixa det? :upp

Fler trådar i Hjälpforumet Bil