AAriappaTrådstart2010-05-08Vet någon hur man kan släcka servicelampan på MB SLK 200 -02 ?
Kolla i din instruktions bok, brukar stå där, vissa bilar har en knapp i handsfacket.
slå på tändningen tryck in knappen till vänster om hastighetsmätar tavlan två gånger
slå av tändningen
Håll sen knappen intryckt och slå på tändningen
efter ca10 sek så visas den nya service intervallen på displayen samt en ljudsignal hörs
släpp knappen och slå av tändningen
klart.
Iimported_Bjorn2010-05-08 · #Tusen Tack ! Det funkade när jag fattade att det var trippknappen du menade. Tack för hjälpen.:)
Iimported_Bjorn2010-05-08 · #Tack för hjälpen ! det funkade när jag fattade att det var trippknappen du menade. Tackar !:)