Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Servicelampan MB SLK200 -02

Startad av Ariappa · 2010-05-08 · 4 svar

AriappaTrådstart
Vet någon hur man kan släcka servicelampan på MB SLK 200 -02 ?
joose
Kolla i din instruktions bok, brukar stå där, vissa bilar har en knapp i handsfacket.
Rimsky
slå på tändningen tryck in knappen till vänster om hastighetsmätar tavlan två gånger
slå av tändningen
Håll sen knappen intryckt och slå på tändningen
efter ca10 sek så visas den nya service intervallen på displayen samt en ljudsignal hörs
släpp knappen och slå av tändningen
klart.
imported_Bjorn
Tusen Tack ! Det funkade när jag fattade att det var trippknappen du menade. Tack för hjälpen.:)
imported_Bjorn
Tack för hjälpen ! det funkade när jag fattade att det var trippknappen du menade. Tackar !:)

Fler trådar i Hjälpforumet Bil