Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Servicelampan Scenic

Startad av jole · 2003-01-10 · 0 svar

joleTrådstart
Hej

Planerar att serva min Scenic på en icke-Volvo verkstad. Detta beroende på ohövligt bemötande och löjliga prisnivåer.

Någon som har tips om hur man släcker serviceindikatorn på en Scenic-00 efter service?

Mvh
jole

Fler trådar i Hjälpforumet Bil