Hej, är det någon som har varit med om att styrservon skjuter slangen till tryckregulatorn och när jag sätter dit den med en ny klammer så skjuter han slangen före oljekylaren. Vad göra? Har en Cadillac STS -94 där tryckregulatorn sitter framför höger framhjul under kofångaren.