kommer inte ihåg vad skillnaden är, men när jag jobbade på VW sa de att packningarna i styrservot inte klarade av den vanliga ATF-oljan.
Om du dessutom har bromsar med hydraulservo bör du nog köpa den gröna oljan, annars kanske det kvittar, andra bilar som förmodligen har samma tillverkare på styrningen andvänder den ju den röda ATF-oljan.
Om du dessutom har bromsar med hydraulservo bör du nog köpa den gröna oljan, annars kanske det kvittar, andra bilar som förmodligen har samma tillverkare på styrningen andvänder den ju den röda ATF-oljan.