Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

servopump fäste mb

Startad av ulverfi · 2011-11-25 · 1 svar

ulverfiTrådstart
hej,är det nån som vet om det är krångligt att byta pumpfästet på en -89 mb 250 diesel,,,måste man riva halva motorn? mvh
slirfeldt
Vill minnas att det var rätt gott om plats för att byta detta servopumpsfäste i dessa motorrum. Har dess fäste spruckit?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil