UulverfiTrådstart2011-11-25hej,är det nån som vet om det är krångligt att byta pumpfästet på en -89 mb 250 diesel,,,måste man riva halva motorn? mvh
Sslirfeldt2011-11-26 · #Vill minnas att det var rätt gott om plats för att byta detta servopumpsfäste i dessa motorrum. Har dess fäste spruckit?