Tack för all hjälp??? §e
Nä, skämt åsido - jag fick tag på kopior av originalverkstadshandboken som gäller servostyrning och reparation av den...
Så det är fixat.
Nä, skämt åsido - jag fick tag på kopior av originalverkstadshandboken som gäller servostyrning och reparation av den...
Så det är fixat.