shifty85 wrote:
Någon som vill köpa en Ford escort 1.6 VIP -88 med bränsleproblem??
kan eventuellt fixa problemet då kostar bilen 7500:-
sitter cd spelare med bas+steg 6"9or i hatthyllan å 5"25ifram
mycket nytt
tonade rutor(dåligt gjort av förre ägaren)
stjärtgrill på passagerarsitsen
eluppvärmd bakruta
fin under huven å i bilen
Färgen är röd
Hör av er till mig på 0762040334
MVH/tommi
kan eventuellt fixa problemet då kostar bilen 7500:-
sitter cd spelare med bas+steg 6"9or i hatthyllan å 5"25ifram
mycket nytt
tonade rutor(dåligt gjort av förre ägaren)
stjärtgrill på passagerarsitsen
eluppvärmd bakruta
fin under huven å i bilen
Färgen är röd
Hör av er till mig på 0762040334
MVH/tommi
Jag kan byta den mot en obesiktad 240 med glapp kulled